Ingen ny skola ändå

Hej alla!
Tänkte förklara det här med skolbytet lite. Jag vill jobba som designer och det har jag alltid velat. Det är min stora dröm, men jag går inte Mode Design. Sedan hände det lite saker på skolan som jag går på nu, som fick mej att vilja prova Mode Design. Så jag var där, men trivdes inge vidare.
Alla var för det första typ som kloner av varandra. Dom var i stort sett samma person, och det störde mig något sjukt.
Jag kände mig inte heller välkommen där. Dom tog hand om nya elever väldigt dåligt.
Det gick inga killar i klassen! Ingen ovanlighet visserligen, men jag umgås i stort sett bara med killar.
Det kändes även som de flest gick den linjen för att den är slapp och de kom inte in på nåt annat.
Näe, det var inget för mig helt enkelt.

Så nu har jag valt att gå kvar på min vanliga skola och plugga mode på högskola efter examen. Går jag kvar här så går jag även med min klass som jag trovs väldigt bra i, jag har kvar mina betyg och mina lärare. Och jag får även mer högskolebehörighet.

Sitter på elktion nu också=) men vi har ingen lärare, men vi kämpar på ändå=D
Ska lägga in lite bilder och grejer sen=) typ saker jag shoppade i helgen och dagens outfit och grejer=D
fyfan vad kul det här kommer bli! Asbra kommer det bli=)
Videoinlägg kommer också snart=)

Ha det allra bäst älskade läsare!
Ska snart godkänna och svara på kommentarer
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

plugga mode är nog skoj:) va pluggar du nu?:)

2009-10-20 @ 10:39:47
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 13:20:15
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale ~

hoppas du får en fin kväll

2009-10-20 @ 17:23:29
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0